Klantenservice

Jij snapt waar de ouders van de kinderen die Partou verzorgt mee te maken hebben. Vandaar dat je er goed in bent naar zowel hun klachten als behoeften te luisteren en een band met ze op te bouwen. Heb je te maken met potentiële klanten? Dan ben je in staat hen perfect te informeren en een contract op te stellen waar zij en Partou allebei tevreden mee zijn.  Tegelijkertijd signaleer je knelpunten bij potentiële en bestaande klanten, en herken je waar in het proces dingen fout gaan. Op basis daarvan weet je verbetervoorstellen voor processen en procedures te doen. Zo houd je de 2 partijen waarmee je werkt tevreden: Partou, en de ouders die hun kinderen iedere dag bij ons afzetten.

Kwaliteit & pedagogiek

Zet jij je kennis over pedagogiek graag in om ons pedagogisch en kwaliteitsbeleid op te zetten, te implementeren en actueel te houden? En ben je de aangewezen persoon om zo de kwaliteit van onze organisatie te bewaken en optimaliseren? Op de afdeling Kwaliteit & pedagogiek werk je daaraan met een team van collega’s. Je houdt audits en adviseert de RvB, regiodirectie, stafafdelingen en de operationele lijn. Ook maak je kwartaalrapportages en volg je de wijzigingen van wet- en regelgeving op de voet. Je werkt daarnaast graag samen met andere collega’s, bijvoorbeeld door hen te ondersteunen en vraagstukken omtrent pedagogische kwaliteit te beantwoorden.

Marketing & Communicatie

Ben jij als marketeer goed in de vraag van de markt koppelen aan de dienstverlening van een bedrijf? Dan zien we je graag ons team Marketing & Communicatie versterken! Door onderzoek te doen ontdek je wat klanten willen, hoe concurrenten iets doen en wat voor onze locatie belangrijk is. Op basis daarvan doe je verbetervoorstellen bij de directie, waarmee we Partou beter op de kaart zetten. Belangrijke taken zijn klantonderzoek, marketingcampagnes en zorgen voor een goede online zichtbaarheid. Je werkt nauw samen met collega’s van het communicatieteam. Als communicatiemedewerker weet jij precies hoe en met welk medium je een boodschap communiceert. Of dat nou voor een klant, collega, of deel van de directie is. Je schrijft teksten voor marketingcampagnes, helpt locatiemanagers met hun communicatie, en helpt Partou met sterke teksten aan nieuwe klanten. Om het meeste uit jouw werk te halen, werk je vaak samen met je collega’s van Marketing.

Debiteuren & Crediteuren

Manage jij graag geldstromen en ben je goed in het bewaken van de kluis van een bedrijf? De Debiteurenadministratie maakt de facturen voor al onze ouders. En zet natuurlijk stappen in gang wanneer zij niet op tijd betalen. De afdeling Crediteurenadministratie verwerkt en betaalt wekelijks alle inkoopfacturen van onze leveranciers. Werk je op deze afdeling, dan ben je deel van een belangrijk team als het gaat om inkomsten en uitgaven.

HR

Hoe zorg jij ervoor dat medewerkers goed tot hun recht komen binnen een organisatie? Als collega op de afdeling HR focus je je op het vinden, binden en boeien van werknemers. Dit doen zij door het aantrekken, selecteren, belonen, begeleiden en ontwikkelen van mensen binnen onze organisatie.

ICT

Zet jij graag je kennis van computers en technologie in om het werk voor anderen makkelijker te maken? Met meer dan 8604 werknemers, veel computers en tablets en allerlei systemen, kunnen we niet zonder de afdeling ICT. Dit trouwe team van medewerkers waarborgt de continuïteit van Partou op gebied van techniek.

Business Control

Heb jij graag controle over bedrijfsdoelstellingen en doe je er alles aan om die van Partou te behalen? Op Business Control houd je je voornamelijk bezig met de financiële kant van ons bedrijf. Daarnaast denk je altijd een stapje verder. Je ondersteunt en adviseert met je team in besluitvorming en bedrijfsvoering, en houdt daarbij rekening met kansen en risico’s in de markt. Dit doe je onder meer door rapportages, begrotingen, beslissingscalculaties en analyses te maken. Zo kan Partou zijn strategie goed uitvoeren om zijn doelstellingen te behalen. 

Vastgoed & Facilitair

Hoe zorg jij ervoor dat niemand iets tekort komt? De afdeling Vastgoed & Facilitair is altijd op zoek naar de mooiste locaties en onderhoudt en beheert deze. Als deel van het team regel je ook de huurcontracten met locaties en de inrichting, verhuizingen, verbouwingen en sluitingen. Daarnaast verzorg je met het team de inkoop van alle gebruiks- en verbruiksmiddelen van hagelslag en speelgoed tot CV-ketels en bedrijfsauto’s. De afspraken die jij maakt met de leveranciers zijn de link tussen hun dienstverlening en onze locaties.